ASERTYWNOŚĆ
- JAK ODMAWIAĆ I WYZNACZAĆ GRANICE?
WARSZTAT
3 SPOTKANIA
1 raz w tygodniu
Czas: 2 godziny zegarowe
Jeżeli chcesz wziąć udział
w warsztatach lub zorganizować je dla swoich Pracowników,
napisz do mnie
- ustalimy najlepsze dla Ciebie warunki realizacji.
TEN WARSZTAT JEST DLA CIEBIE, JEÅšLI
​​
-
CzÄ™sto zgadzasz siÄ™ na coÅ›, choć wcale nie chcesz, a później czujesz siÄ™ z tym źle.
-
​Gdy odmawiasz, czujesz się winna i zaczynasz się tłumaczyć lub wycofujesz się ze swojego NIE.
-
Czujesz siÄ™ przeciążona zadaniami, które bierzesz na siebie, ponieważ nie potrafisz nikomu odmówić.
-
Powstrzymujesz siÄ™ od reakcji, gdy coÅ› Ci nie odpowiada, bo obawiasz siÄ™ niezadowolenia i popsucia relacji z druga osobÄ….
-
Nie wiesz, jak dać innym do zrozumienia, że na coś nie masz ochoty, coś Ci się nie podoba.
-
Nie potrafisz zareagować, gdy ktoÅ› przekracza Twoje granice, zachowuje siÄ™ w sposób dla Ciebie niedopuszczalny.
-
Chcesz nauczyć się jasno komunikować innym, jak chcesz, aby Ciebie traktowali.
-
Potrzebujesz wzmocnienia swojej asertywności, ale nie wiesz, od czego zacząć.
-
Szukasz praktycznych rozwiÄ…zaÅ„, które później zastosujesz w konkretnych sytuacjach życiowych.
NAD CZYM BĘDZIEMY PRACOWAĆ
​​
-
Najtrudniej zacząć - co zrobić, by odważyć się powiedzieć NIE?
-
Jak odmawiać bez lęku i poczucia winy?
-
Jakie są najczęstsze błędy przy odmawianiu?
-
Co zastosować, by wzmocnić pewność siebie i siłę komunikatu?
-
Jak zadbać o dobre relacje przy odmawianiu?
-
Trudne sytuacje - jak wytrwać przy swoim NIE, radzić sobie z manipulacją?
-
Druga strona odmawiania - czy umiesz prosić?
-
Jak wyznaczasz swoje terytorium fizyczne i psychologiczne?
-
W jaki sposób ludzie mogÄ… przekraczać Twoje granice?
-
Jak tworzyć jasne i klarowne dla otoczenia komunikaty dotyczące tego, co Ci nie odpowiada?
-
Jak bronić swoich praw w różnych sytuacjach?
-
W jaki sposób dbać o swoje granice w oparciu o indywidualne zasoby?
KORZYÅšCI DLA CIEBIE
​
-
Zwiększysz samoświadomość.
-
Rozpoznasz przeszkody, które blokujÄ… Twoje umiejÄ™tnoÅ›ci odmawiania.
-
Nauczysz się lepiej dbać o siebie i swoje granice.
-
Dostaniesz impuls do pracy nad wewnÄ™trznymi zasobami, które wzmacniajÄ… asertywność .
-
Wzmocnisz poczucie własnej wartości.
-
Dostaniesz narzÄ™dzia, które pomogÄ… Ci skutecznie odmawiać i wytyczać granice.
​
Ponadto otrzymasz
-
Wsparcie trenera i grupy.
-
Gratis ćwiczenia do wykonania w domu – zmotywujÄ™ CiÄ™, żebyÅ› wykonaÅ‚a je po spotkaniach grupy.
-
2 spotkania warsztatowe oraz dodatkowe spotkanie podsumowujÄ…ce pracÄ™ wykonanÄ… przez uczestników na i po szkoleniu.
-
Plan działania na najbliższy po szkoleniu czas.
KIM JEST PROWADZÄ„CA
​
Nazywam się Emilia Sałacka-Mańka i pomagam kobietom rozwijać skrzydła dzięki wyjątkowym szkoleniom.
Wspieram w budowaniu asertywności, pewności siebie, poczucia własnej wartości i skutecznej komunikacji w sytuacjach zawodowych oraz w życiu prywatnym. Jestem psychologiem, certyfikowanym trenerem biznesu i administracji, doświadczonym rekruterem i HR-owcem. Moją pasją jest psychodeukacja.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
​
-
2 spotkania szkoleniowe (po 2 godziny). 15 minut wczeÅ›niej – rejestracja i Å‚Ä…czenie siÄ™ z uczestnikami. W trakcie 2 pierwszych spotkaÅ„ przewidujÄ™ krótkÄ… przerwa (ok. 10 min).
-
1 dodatkowe spotkanie grupy (również 2 godziny) – zebranie refleksji i podsumowanie pracy wykonanej przez uczestników na warsztatach i po nich.
-
Warsztaty online na wybranej platformie, np. LiveWebinar – otrzymasz zaproszenie do udziaÅ‚u w szkoleniu z linkiem do pokoju szkoleniowego (nie jest potrzebne instalowanie żadnego programu, aplikacji ani logowanie). Test poÅ‚Ä…czenia – 1 lub 2 dni przed pierwszym spotkaniem grupy.
-
Szkolenie z trenerem na żywo, z wykorzystaniem dyskusji, ćwiczeń, wymiany doświadczeń, pracą indywidualną oraz w grupie.
-
Aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie dają warsztaty online, zachęcam do udziału z włączoną kamerą.
-
Jako uczestnik otrzymasz materiały szkoleniowe (PDF) do wydruku (przed szkoleniem) oraz certyfikat uczestnictwa (po szkoleniu).
-
To szkolenie możemy zrealizować także w wersji stacjonarnej.